آیا خوب کیوی برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا خوب کیوی برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.3؟ برای این سوال، برخی از بیماران ممکن است در نظر گرفته شده است که آنها باید آن را بخورم، چرا که دکتر آنها را توصیه به خوردن میوه های تازه تر. اما برخی از بیماران گفت: آنها باید به خوردن آن نیست، چرا که سرشار از پتاسیم است. که به نظر شما با این حرف موافقید؟

متخصص تغذیه می گوید: کیوی سرشار از تغذیه با بسیاری از عملکرد های متعدد و اثر است، آن را به عنوان پادشاه میوه ها شناخته شده است. این شامل تغذیه انواع و مواد معدنی فراوان، مانند کلسیم، فسفر، آهن، کاروتن و مولتی ویتامین، همه آنها مهم است برای حفظ سلامت انسان می باشد. اغلب خوردن کیوی می تواند پوکی استخوان سالخورده جلوگیری، مهار رسوب کلسترول، بهبود عملکرد عضله قلب، جلوگیری از بیماری های قلبی و ضد سرطان در برخی از درجه. اگر شما آن را در فصل زمستان که می تواند کمک به تنظیم عملکرد بدن انسان، افزایش مقاومت و تامین تغذیه به بدن ما می خورند.

اما به عنوان یک بیمار CKD با کراتینین 2.3 شما باید کیوی بیش از حد مصرف نکنید، چرا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، اگر شما بیش از حد است که بار کار به کلیه شما اضافه می خورند. اگر می خواهید آن را بخورم، شما، AOD بهتر است با دکتر خود و یا متخصصین آنلاین ما مشورت کنید. از آنجا که بیمار متفاوت است وضعیت، بیماری های مختلف، به طوری که آنها خواهد شد ارائه توصیه های مناسب برای شما. در یک کلام، هیچ میوه خوردن نیست قبل از اینکه شما می دانید جوانب مثبت و منفی خود را برای شما.

آیا پاسخ شما می خواهید شد؟ من واقعا امید آن می تواند به شما کمک کند برای حل مشکل شما. اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی CKD و یا سطح کراتینین بالا، شما می توانید پیام زیر را ارسال کنید یا به ما ایمیل با اطلاعات جزئیات خود را، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا خوب کیوی برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.3





:: برچسب‌ها: CKD، کراتینین 2 , 3، آیا خوب کیوی برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: